Sjukstuga.

Ja alla är vi hemma idag. Tomas har varit halvdålig några dagar så jag tvingade honom att stanna hemma idag. Själv mådde jag bra igår men i morse hade jag ont i halsen å nu har jag även ont i huvudet å feber. Inte så hög dock, 37,4, men jag brukar ha en temp på typ 36,5 så det känns som feber. Ont i hela kroppen har jag.

Freja sov dåligt inatt å hostade mycket. Jag frågade henne imorse å hon sa att hon hade ont i halsen å så åt hon inte frukost som hon brukar. Men sen under dagen har hon varit sigs jälv å jag får så dåligt samvete när hon bara fått vara inne hela dagen. Som tur är så är hon inte så jätteintresserad av tv så hon har lekt mycket själv på sitt rum å i vardagsrummet. (Vilket gör att huset ser ut som en krigszon...) Nu är hon å Tomas å köper mat eftersom ingen orkar laga mat. Sallad får det bli.

Skulle vara så gott med en kall glass just nu men jag har varit duktig. När F å T tog varsin glass så tog jag en djupfryst banan med kakao på. Ganska gott faktiskt.

Nu hoppas jag att jag känner mig lite bättre imorgon för vi ska träffa en arkitekt å prata om utbyggnaden av huset. Mår vi alla ok så åker vi till Stockholm tidigare å går på någon sorts galleria, typ Kista eller Arlanda stad.

Hoppas verkligen att det går över snart. Skulle ju ha joggat ikväll men känner att det nog är bäst att vila nu. Det blir nog ingen joggning denna vecka å jag som har lovat mig själv att jogga minst en gång i veckan. Nåja, det får bli två gånger nästa vecka i stället...

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0