Usha mig!

Va dåligt det går med bantninen då! Har gått ner nio kilo sen augusti men inte alls ett kilo i veckan som var tänkt... Nåja, det är väl bra det lilla då. På´t igen bá. Idag skulle jag ha joggat men har så ont i magen så jag tyar inte.

Ska försöka jogga minst en gång i veckan så man har lite kondis till sommaren. Ska försöka springa lite orientering i sommar. Vart inge av me det denna sommar...

Det är faktiskt rätt mysigt med orientering. Mysigt att springa i skogen, skönt att få använda hjärnan lite, härligt att få tävla lite mot andra. Sen kan man alltid skylla på att man sprang vilse eller nåt. Kommer ihåg en gång när jag va yngre å sprang bort mig ordentligt. Jag blötte ner kartan å gick mot mål. Sa att jag hade ramlat med kartan i ån... Hehe, man får inte vara dum. Gick ju inte att läsa den alls...

Å trött e jag fortfarande efter lördagens bravader... Å Saga e krånglig på nätterna nu. Ska typ ammas varannan timma nu... Men det går ju över. Snart är hon stora tjejen. Man får ta vara på tiden ordentligt.

Ha det, nu ska jag hjälpa Tomas med hallen uppe.

Kommentarer
Postat av: jessica

de kommer gå bra ska du se :D duktig du är. kramar

2010-11-22 @ 22:55:39
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0