Gomorron!

Klockan är halv nio på morgonen å jag har redan vart uppe i över 6 timmar!!! Stod å köa med kören för att få tag på OD-biljetter. Rätt mysigt faktiskt att stå där. Trevklige sällskap, skojiga samtal, varm choklad å godis. Synd bara att det ska vara så attans tidigt. Men det e lite grejen med OD, att få köa för de. Stod förra året med. Får s ehur det blir med nästa år.

Det blir femte året i rad som jag går på OD. Jag tycker att de e skitmysigt. Å så har jag fått med Tomas de senaste gångerna. Han trodde nog inte att han skulle gilla det, men det blir tredje året för honom. Å förra året var Loppa med å i år tar hon med sig sin mamma. Vi blir fler å fler... Skoj!

Nu tänker jag bara softa heeela dagen. E lite trött efter nattens köande, men jag är ensam hemma med älsklingarna eftersom Tomas e å hjälper en kille med ett garage. Hoppas han kommer hem rätt så tidigt i alla fall. Men Freja blir väl nöjd om hon får glo på dumburken en hel dag. Ska kanske försöka ta oss ut en stund också. Får se hur trött jag är senare.

Nu e de frukost för lillan som gäller.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0