Fars dag!

Ja idag har vi firat alla våra pappor. Först Tomas, sen till svärfar å sen till min pappa! Grattis alla pappor! Å nu håller Tomas på å reniverar i hallen där uppe. Bilder kommer. Å Freja har hjälpt till oxå.

Ny vecka imorgon. Det närmar sig med stormsteg... julen alltså. Imrgon ska jag köpa in de sista julklapparna å julpyssla lite. Ska julstäda det sista i veckan oxå. Å på tisdag ska ja skjutsa mamma å pappa till flyget. De ska till Thailand (igen)... Jag vill meeee! Men jag får vackert vänta. Ska till Legoland i sommar med Tomas syster mm. å sen ska vi med mamma till cypern... Mmmm längtar! Men just nu längtar jag till julen! inte långt kvar nu. Bara en månad till lucia faktiskt.

Mmmmm I´m loving it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0