Stolt mamma!

Ja, jag är så stolt över min Freja. Hon e så duktig och hon kan det mesta. Gör om man säger (ibland) och följer enkla instruktioner. Kan nio färger och alla siffror! Tom 10! Å imorse började hon med bokstäverna. Hon kunde både B och K, men sen bidde det lite fel. Men jag är sååå stolt!

Nu är i alla fall veckans arbete klart. Hela altanen är inoljad! Skönt. Tänkte börja gräva upp en stubbe och lite rabarber nu idag men jag har så ont i ryggen så jag bara måste få sitta en stund. Tyvärr hjälper inte ens det, hittar ingen skön ställning...

Men idag fick vi träffa lilla söta Ebba! 10 dagar gammal och såååå söt! Vi var bara förbi en snabbis för de skulle på dop, men nu har vi i alla fall sett henne! Freja vart lite blyg först men sen satt hon bredvid Ebba och petade på handen och ögonen (!). Lite svårt för henne att förstå att det en riktig person.

Nej, nu ska jag prova att lägga mig ner i soffan, får se om det hjälper. Men först ska jag nog göra mina övningar...

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: jessica

vilken duktig tjej du har :) måste vara otroligt kul och få höra henne prata så mkt :) kram

2010-05-08 @ 20:01:38
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0