Äntligen!

Äntligen fungerar t och internet som det ska. Efter många många samtal till Telia och många olika routrar så har vi äntligen fått en ny telekabel. Tomas sa redan i höstas att han trodde att det kunde vara den, men ingen har någonsin lyssnat. Nu äntligen så skickade de en kabel och voila! Allt fungerar! Nice.

Idag är det städdag men här sitter jag medan Tomas rastar dammsugaren där uppe. Tomas har varit hemma med sjuk älskling idag, så han har ork och tid. Freja e lite sjuk. Vet inte riktigt vad det är. Lös i magen och sover mycket. Allmänt trött och äter alldeles för lite för att vara Freja. Hon å pappa e hemma imorgon också så får vi se. Hon sov länge idag, Tomas väckte henne tjugo i elva! Å sen somnade hon i alla fall i bilen innan ett! Så hon e inte frisk. Men hon verkar vara sig själv, leker och skojar hela tiden. Mystiskt. Hon är en tjej som aldrig e riktigt sjuk...

Har sååå ont i rygg och revben så jag vet inte vad jag ska göra nu. Kan knappt sova på nätterna, orkar knappt gå på kören för att jag har ont. Funderar på att ringa barnmorskan men är rädd för att hon ska sjukskriva mig och jag vill verkligen inte det! Jag har ju inte så många dagar kvar nu. Nej, jag har varit dålig på övningarna jag fick från sjukgymnasten. Ska göra de nu faktiskt och varje dag så kanske det blir bättre. Annars ska jag ju till barnmorskan på onsdag om en vecka och är det inte bra då så får jag väl säga det då...

Å lilla lillebror har blivit pappa! Till en liten Ebba, hr ännu inte sett henne men hoppas jag får träffa henne snart! Kul och grattis lillebror! Det gjorde du bra!

Ha det bra alla, nu ska jag göra ryggövningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0