Elak...

Usch, känner mig riktigt elak idag. Har så lite tålamod på jobbet så jag ibland tycker synd om barnen när jag kommer hem. Nåja, det var inte utan anledning i alla fall..

Fick sluta tidigare idag. Hade två timmar att ta ut och skulle ha jobbat till 12 idag men eftersom vi hade 3 barn på avdelningen så gick jag 10. Jobbade alltså mellan 7 å 10 idag. Underbart!

Frågade Freja vad vi skulle hitta på när vi kom hem. Hon sa "Puh", alltså hon vill se Nalle Puh på tv. Men elaka jag höll henne ute i solen en stund innan vi gick in och åt. Nu sover hon i vagnen och jag sitter vid tv:n och mumsar godsaker. Stackars Freja... Hehe.

Imorrn blir det båtmässan! Kul, jag älskar att gå på mässor och båtmässan e bland det bästa. Mest för att vi har en båt så klart! Men det roligaste är nästan att gå in i miljonersbåtarna och kolla. Tomas säger att när han blir pensionär ska han sälja allt och köpa en segelbåt och segla i medelhavet! Och jag säger då inte nej till det... Men det får vi allt se. Vet inte om jag klarar av att vara från Freja, men å andra sidan e hon ju vuxen då. Men vad ska man annars göra under pensionen? Bara få hemma och glo? ALDRIG!

Men man får väl hoppas att man får vara frisk då då...

Just nu längtar jag till våren. Den är runt hörnet, det märks, trots att det snöade lite imorse.

Ha det bäst alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0