Snart snart...

Pratade precis med förlossningen. KLockan är nu fem i fyra och jag har haft värkar sen tolvtiden. Än så länge fullt överkomliga men jag ringde ändå. Mest för att få reda på om de har plats för mig... Å jag var så välkommen. Jag fick tom komma in på en gång, men jag vill nog gå hemma en stund. annars skickar de väl hem mig, o det vill jag inte. Freja å Tomas sover men jag kan bara inte sova. Inte nog med att värkarna kommer var fjärde-femte minut, man vet ju vad som komma skall.

Längtar!

Kommentarer
Postat av: Karin

Oh så spännande! Vi håller våra tummar för en spännande dag för er! Håll oss underrättade! Kram

2010-06-29 @ 09:00:04
URL: http://www.noja.se
Postat av: Anonym

Lycka till!! Kram Faster

2010-06-29 @ 09:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0