9 dagar kvar nu...

Räknar neråt. Men känns inte som om det är på G än... Blir säkert två veckor över tiden denna gång. Suck, bara för att Freja var snäll och kom ut tidigare. Men men.

Freja å jag var ner till Testen idag, badplatsen där jag spenderade nästan all min tonårstid. Varmt o skönt å Freja älskade det. Höll inte på att få henne därifrån. Hon bara går omkring å säger "Bada roligt" hela tiden nu. Jag har lovat att vi ska göra det oftare.

Vägde mig imorse igen och nu vägde jag 93,3 kilo. Mystiskt då jag vägde 94,1 för några dagar sen. Men jag kommer inte ihåg om det var på kvällen eller nåt. Kan ju vara så. Till nästa sommar ska jag gå ner ordentligt. Gick ju ner nästan tio kilo i höstas. Ska köra på det igen sen. Tomas har lovat mig 15000 kronor att köpa kläder för om jag fixar det. Underbart! Men ska ta det lugnt så länge jag ammar också. 

Men i höst startar nästa nerräkning. I kilon... 

Kommentarer
Postat av: Ullis och Alice

Oj, vad tiden gått fort! :) Tycker iaf jag ;)

Mysigt att ha en mini att gosa med.

Ha en riktigt trevlig midsommar! Kramar //Ullis och Alice

2010-06-22 @ 20:43:51
URL: http://ullisochalice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0