Helg!

Oj oj vad veckorna flyger iväg. Igår var det fredag, Freja o jag började med kyrkis å sen till förskolan där jag jobbade till halv fem. Sen på kvällen blev det badtunna i snön hos mamma. Så jäkla varmt i tunnan så vi nästan brände oss. Men när man väl kom i så var det skööönt. Satt där å tittade på månen ovanför de tunna molnen samtidigt som det snöade lite lätt på huvudet. Å till och med de arbetskamraterna som fryser för jämnan stod i bara bikini i snön å tjatade om hur skönt det var!

Idag har vi tagit långfrukost. Ska snart duscha sen drar vi till stan för lite shopping. Efter det ska vi på fest hos morbror, lillkusinen fyller 15 år! Helt sjukt! Kommer ihåg när hon var typp ett år och lekte spöke... Sötnos. Imorgon blir det arbete hemma. Ska måla fönster och Tomas ska väl fixa med väggarna.

Sen rinner veckan på. Blir en jobbig vecka med sena kvällar. På måndag ska jag på kyrkonämnd, på tisdag blir det ultraljud igen! Sen på kvällen är det arbetsplatsträff å på onsdag kväll har vi föräldramöte. På torsdag ska väl jag å Frejski åka å bada som vanligt å sen är helgen här igen... Då blir det maskerad, bio och ljusparty!

Men ut å njut av snön alla. Klaga inte på vintern, det var längesen den var här å hälsade på så här ordentligt. Men till och med jag tycker att det räcker med snö nu. Spara lite till nästa vinter tack!

Love Thess

Kommentarer
Postat av: jessica

Åh va mysigt och bada i badtunna, tänk om man hade en sån :) härligt. vilken vecka är du i nu? kram

2010-01-31 @ 00:09:04
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0