Nytt år, nya löften...

Fan så trött på dessa nyårslöften som aldrig blir verklighet. Jag har i å för sig mitt viktmål till sommaren att jobba med men jag vill ha något roligare oxå. Som att våga mera! Våga har roligare kläder å accesoarer, våga ta kontakt med nya människor, våga säga som jag tycker, våga säga NEJ! Det ska fan i mig bli mitt nyårslöfte! Får se om det blir lättare att hålla.

Ett till löfte: ska försöka att göra så mycket av möjligt barnmat från grunden. Just nu gör jag en omelett till Saga. Ett ägg å en dl mjölk å en klick osaltat smör i en skål som sen står i kokande vatten en stund. Det är nog klart nu. Spännande att se vad hon tycker om den.

Nu ska jag kolla till lasagnen i ugnen.

Ha det bäst å GOTT NYTT ÅR!!!

Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0