Förberedelse!

Idag har jag å mina älsklingar handlat mat till helgen. Blir "lilla julafton" me Loppis på lördag! Längtar! Sen kom vi hem, städade å gjorde saffransfudge. De står å stelnar men jag måste säga att smeten var urgod! Men nu få¨r de nog räcka med julgodis för i år. Har gjort knäck, pepparkakskola, nougatbollar, kokoskola å nu saffransfudge. Sen har vi ju gjort pepparkakor å pepparkakshus me. Åh, vad jag älskar den här årstiden! Eller den här månaden. December är absolut den bästa månaden på året! Å den som tyvärr går fortast med.

Imogon blir det mer julgodis! Ska göra klart fudgen å göra marsipan figurer med Freja... Så det slutade inte med de ja räkna upp innan. Sen ska det städas klart å åka på badavslutning. På fredag ska vi väl försöka umgås med Frejas kompis Elin om hon e hemma. Sen på kvällen blir det julmiddag hos mormor med morbror som är hemma från London. Sen Lilla julafton på lördag! Å konsert på söndag!

Ska sjunga duett men vi visste inte riktigt vad. Men igår frågade prällen om inte vi kunde ta "jag viskar en bön" med Peter jöback! Vi lyssnade lite på den å skrev ner texten men vi har inte övat ett dugg. Ska öva innan konserten så det blir spännande att höra hur det kommer att låta. Ska försöka hitta någon rolig överstämma med om jag hinner, Han en tendens att inte träna inför såna här dsaker.

Men det är ju så mycket just nu ju.

Sa nog lyssna på låten på youtube å försöka hänga med nu.

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åå så mysigt! :) Pussa sötnosarna från mig!

2010-12-17 @ 08:35:28
URL: http://minigrodan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0