Änglar, finns de?

Gick på en prommis idag å fick en sån konstig känsla. Min chef ringde å pratade om en löneförhöjning! Yeah! Å sen började jag tänka på att jag för nån vecka sen började dagdrömma om en massa pengar (dagdrömmer jämt!) Drömde att jag vann på lotto å sånt. Fick sen reda på förra veckan att försäkringskassan har fel uppgifter om min lön, jag har alltdså fått för lite från de. De skulle fixa de å jag skulle få pengar retroaktivt. Sen idag fick jag löneförhöjning... Började fundera om någon vänlig själ har hjälpt mig på vägen, som lixom hört min önskan. Å just då flög det förbi en massa duvor alldeles framför mig! Undrade lite för mig själv om det var ett tecken, stannade å tittade på duvorna å då landade tre av de på vägen framför mig å en var alldeles helvit!Jag stirrade på de länge innan de lyfte å flög iväg. Hade en så skum känsla sen resten av promenaden...

Nåja, snart är det dax för årets första luciatåg. Sen blir det ett på förskolan å ett i "vår" kyrka, å sen ska det väl lussas för farfar oxå. Mys! Som sagt jag ÄLSKAR den här tiden!

LYCKA!!

Love T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0