Enkelt!

Jaha var det inte svårare att gå ner i vikt. Tror att det bara är så här enkelt nu i början, å de kanske e bra det. Tar det lugnt nu i starten. Men har nästan gått er ett kilo mer än mitt mål. Målet är minus ett kilo i veckan, men nu funderar jag på att öka målet... Men men bättre att ta det lugnt å se resultat. Kul är det i alla fall.

Startade på 87,9 kilo för två veckor sen, å nu står vågen på 85,1. Veckans mål var 86 kilo :)

Men jag fortsätter. Följer ISO dieten men inte så noga. Igår t.ex. gjorde Tomas mat med grädde i. Jag åt bara grytan, inget ris å massor av tomater. Gott! Jag tror att det räcker med att sluta med godsaker å äta regelbundet å ofta. Får ju säga att jag verkligen inte svälter mig, äter nog mera än i somras. Men mycket nyttigare! Dracka fan cola varje dag ett tag, men bara för att alla andra drack öl å vin. Ska inte jag få dricka nåt gott då? Nåja, nu är det slut på det roliga.

men på helgerna är det inte så noga. Åt ute på restaurang i fredags. Afrikanskt! Kan gott rekommenderas! Gick till Messob, en restaurang nära bowlaget. Vi fick in en STOR tallrik med mat som vi alla skulle äta ifrån. Fick med nå pankaksliknande bröd som man skulle äte med, med fingrarna. Kladdigt blev det men kul var det. Å freja var nöjd med att få äta med fingrarna för en gångs skull!

Skittrevlig personal förresten.

Nu ska jag fortsätta med storröj, skulle kratta upp äpplen idag men det regnar så det får bli en annan gång.

 Ha det bäst!


Usch, vad man ser ut... Men snart så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0