Dessa barn...

Ja, vad skulle man göra utan de? De gör livet roligare, mer spännande och fantastiskare. Ingen dag utan skratt, skrik eller äventyr.

I förrgår fick Freja för sig att leka elektriker. Hon hittade spikar och stoppade in de i ett hål i väggen! I ett vägguttag! Mitt hjärta hoppade över ett slag. Jag höll på att laga mat, Saga var arg för att jag inte kunde ta upp henne å Tomas höll på med verktygsboden. Plötsligt hör jag ett skrik å jag tror att Freja har ramlat. Hon står i trappen och säger att hon gjorde sig illa på en spik. Jag går in i vårt kommande sovrum och där står det en spik ut från väggen. Freja varjätteledsen men när vi kom ner för trappan så var hon sig själv igen. Vi ringde till sjukvårdsupplysningen och de ville att hon skulle komma in för ett ekg. De hittade inga fel och de trodde inte att hon hade fått en stöt eftersom uttaget är jordat så hon fick komma hem igen ganska snart.

Ja, vad skulle man göra utan dessa underbara härliga människor. Nu ska jag ta upp Saga å trösta henne, hon vill inte ligga ensam i babysittern just nu.

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

Måste komma o träffa saga o freja nån dag.. så freja o alex kan leka. :D nyfiken på se saga nu :) kram

2010-08-08 @ 21:25:59
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Ullis och Alice

Men fy vad obehagligt! Tur att det inte var någon fara! Barn kan verkligen hitta på saker!

Kram

2010-08-11 @ 10:56:25
URL: http://ullisochalice.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0