Jag vet!

Jag lovade bilder men orkar inte nu, kommer sen...

Har haft en mysig fredag å lördag trots skitväder och en pappa på vift. Tomas e med jobbarkompisarna på kryssning å kommer inte hem förrän ikväll. Freja längtar så, hon har inte sett honom sen i torsdags... Men snart så.

Igår slutade jag tidigt, klockan tolv! Hem å släppte in sotaren å sen till stan för att handla lite å hälsa på Maria som har flyttat! Sen hem till tacokväll med Loppa som slutade med övernattning å sen Thuns idag på förmiddagen. Nu e jag å Frejski ensamma igen så nu tänker jag faktiskt bara softa! Jag e såååå dålig på det. Ska alltid ta å städa eller nåt. Men inte idag!

Tiden går så ofantligt fort nu. Nästa vecka fyller Freja två år! Sjukt! Tomas bror kommer över på fredagen med familjen, får se hur länge se stannar. Sen på söndagen blir det bullfest hela dagen. Längtar tills donnan blir lite större så man kan ha "riktiga" barnkalas. Bjuda in typ 15 ungar som springer omkring! Men än så länge känns det som om hon e för liten fö sånt. Men tänker nog bjuda granntjejen i alla fall.

Nu försöker jag få henne att sova, hon ligger i hallen i vagnen eftersom det regnar ute, men trots att hon var uppe redan klockan sex imorse så verkar hon inte så trött. Men hon är inte ledsen heller.. Får se när och om hon somnar... Snart kanske hon slutar sova på dagtid. Stora tjejen!

Bara 7 veckor kvar att jobba nu... både längtar och våndas inför det. Kommer sakna jobbet.

Love T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0