Svårt

Fy fan va svårt detta är. Frdegskväll, fredagsmys. Tomas borta bara ja å Frejski hemma. Sååå sugen på nåt. Freja å jag festar på majsbågar men jag skulle kunna äta... ja vad som helst som e "olagligt". Vore det inte riktigt gorr med en macka? Men nej, "olagligt".

Ska fixa det här. Har ju bara hållit på med dieten sen i tisdags, men gu så svårt det är. Särskilt på dagis, men har faktiskt ätit makrillfile två gången denna vecka när et varit annan mat. Duktiga jag! Men igår blev det lite hastigt, kom hem efter fem å slängde i mig mat å sen vidare till badet me Freja. Då blev det en frukost som jg gjorde 1,5 gånger, men glömde osten. Hade liiite för bråttom.

Nu är det fredag å fredagsms cravingsen har kommit till mig. Eftersom ingen utom jag å Frejski e hemma så känns det som om jag skulle kunna äta nåt å ingen skulle veta! Men jag skulle veta. Nej, håll ut. Bara måste gå ner lite i vikt nu. Har lag på mig 5 kilo i somras å de ska bort + 15 kilo till, helst i alla fall.

Nu försöker jag bli av med suget gnom att surfa å nätet å skriva av mig här. Sen när Freja gått å lagt sig ska jag göra iso-glass,alltså fryst banan med kakao å lite hallon. Alltid nåt...

Å imorrn blir det kulturnatten. KUL!

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: jessica L

Om du blir sugen på något, drick vatten istället. De hjälper. Så varje gång du blir sugen på något så drick vatten. Som mellanmål kan du ta en smörgås med keso på :) de är lagligt :)Du är så duktig. kram och lycka till.

2009-09-13 @ 10:08:10
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0