Eget beröm luktar illa...

... så detta inlägg kommer verkligen att stinka!

Imorse (tisdag) var det dags. Efter en veckas diet var det dags att väga mig. Har bestämt mig att bara väga mig en gång i veckan, man blir ju så deppig när man inte ser att det händer nåt, å förut vägde jag mig flera gånger om dagen! Men imrse var det dags. Ville inte titta, trodde inte på några resultat. Hoppades på minus ett kilo. Men...

MINUS TRE OCH ETT HALVT KILO!!!! PÅ EN VECKA!!! Jag går som på moln! Plötsligt är världen lite vackrare och jag sjunger hela morgonen:

"Oh, what a beautiful morning, oh, what a beautiful day. I´ve got a beautiful feeling, everything´s going my way!"

I eftermiddag ska vi träffas på jobbet igen å prata om hur våran diet har gått. Jag längtar sååå! Å det var knappt jobbigt att gå ner i vikt. Hazr det alltid varit så enkelt? Jag har försökt följa recepten men ibland har det blivit si så där med det. Men jag har inte ätit en macka, godis eller läsk på hela veckan! Har inte ens tränat nåt, bara promenader under raser och en joggingrunda i söndags.

Nej nu vill inte Freja att jag sitter här längre!

Vi höres! Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: jessica

Nämen va kul :) grattis o lycka till :) hur har de gått med mat o godsaker?? de verkat gått bra ju.. kram

2009-09-16 @ 14:22:11
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0