Harkel hrrm

Jaha fortfarande har jag problem med rösten... den typ finns inte! Å jag som ska sjunga i Gammelgården i Knutby imorgon! Jag vill verkligen, men varje försök att sjunga låter som ... som... som Tomas när han sjunger. Hehe. Skämt åsido så har jag fösök ALLT! Jag har druckit temed honung, varm mjölk med honung (inte gott) å jag har tagit en tesked med honung. Jag har gurglat i varmt saltvatten (blä) å jag har halsat slemlösande hostmedicn. Jag har käkat glass, halstabletter å fisherman´s friend... Det enda som finns kvar är att gurgla i whiskey å det försökte jag förra gången när jag hade tappat rösten å de funkade inte alls. Å whiskey som e sååå äckligt. Men om jsag fortfarande inte låter bra ikväll ska jag fan ta å prova. Jag hade provat nu, men jag är ensam hemma me Freja å om grannarna kommer så blir det väl soc nästa... hehe

på tal om Freja så ska ju hon börja på dagis snart å jag vet inte vad jag tycker om det.

Å ena sidan så vill både jag å Tomas jobba, jag ska gå ner i tid å Freja kommer förmodligen att ÄLSKA dagis... men å andra sidan så vill jag egentligen att hon ska få vara hemma lite längre. Fast hon hatar verkligen att vara hemma... bara gnäller å klänger i benen. Är man någon annastans så går det bra, men hemma ensam med mamma eller pappa är inte skoj!

Snacka om "mixed feelings"...

Kommentarer
Postat av: annica

hoppas rösten kommer tillbaka snart!!

det där med dagis kommer gå jätte bra, men jag förstår hur du känner, men som du säger så e hon verkligen ett dagis barn.

kram

2009-06-13 @ 16:20:44
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: caroline

Hoppas det gick bra att sjunga och att du fick tillbaka rösten :)

2009-06-16 @ 09:54:44
URL: http://carrolinea.blogg.se/
Postat av: Vickie

Det är väl viktigast vad som passar Freja. Och om hon trivs borta är väl dagis det bästa? Tror det är ni som vill ha kvar mys och bebis lite längre, inte hon! :)

2009-06-16 @ 18:19:08
URL: http://sweetprincesss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0