Hungrig...

Jag har precis kommit in efter att ha målat hus i två timmar! Det är inte så fysiskt jobbigt men psykiskt så tar det på en. Jobbiga höjder, hemska arbetsställningar å oj så tråkigt... Men det behövs verkligen å man ser e stor skillnad så eftråt är man lltid nöjd. Jobbigt att det tar sån tid bara. Har hållit på sen i maj å har precis börjat på den tredje väggen! Hå hå jaja, sen ska jag måla staket å altan också innan sommare är slut. Å Tomas jobar vidare han med, han gör en trappa just nu. Har inte tagit några bilder men ni får se sen. Vår parkering blir bara så ursnygg!

En veckas ledighet nu då. Inget särskilt inplanerat, måla vidare så klart sen en liten dagskryssning medfamiljen, åka å bada vid fint väder. Å så fixa klart båten så vi äntligen kan få ta en tur med den till helgen (hoppas hoppas!) Skönt med en pappa som jobbar hårt på den, vi har inte lagt ner många timmar på att fixa båten, har lixom lite annat just nu. Men med en pappa som är båtsugen och händig så ordnar det sig. Gör ju inget att han köper grejer till båten också ;)

Sen jobba en vecka innan lite mer ledighet. Men vad göra då? Några förslag på vad man kan göra med en liten ettåring? Vi har varit till Skansen å Furuvik i år å snart ska vi till Kolmården så inga mer djurparker tack! Men vad kan man mer göra me Freja? Tomas å hon ska med fatser Anneli med fmilj på Grönan nästa vecka när jag jobbar (grrr) men hon e lite frö liten för det tycker jag. Visst finns det lite hon kan åka... Men vad kan man annars göra? Inte museum... Hmmm tål att tänkas på.

Hittade en bra sida för sånt förresten. Klicka här.

Nu ska jag hjälpa Tomas att plocka undan verktyg. Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: annica

pröva nickis! vi va där med barnen och alva tyckte det va jätte roligt!!!

2009-07-13 @ 13:11:26
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0