Svart kung?

Phu, sittandes för första gången idag,om man inte räknar med bilfärderna. Var på mamma-barn gympa för första gången i år. Underbar känsla å kul att se hur de andra barnen växer å utvecklas. Sn var vi på shopping med Loppa. IKEAär ju underbart! Älskar att gå dit.

IKEA = Ingvar Kamprad i Evighet, Amen...

Hehe där fick jag till det va? Nåja nu satte jag mig ner för några sekunder innan det är dags att göra maten, måste nog byta blöja också känner jag med nosen... Sen blir det kör ikväll, också det väldigt kul för det va också länge sen.

Det är nog tur att jag inte har någon våg hemma annars skulle jag gå å väga mig var femte minut. Tur att jag har bestämt mig för att gå efter svärfars våg. Han har en fin digital som verkar visa rätt. Sen beror det ju på, mammas våg visar tre kilo mindre! Inte klokt vilken skillnad!

Jaha å så får USA en ny president idag då. Hoppas han fixar till det. Min tro på staterna är inte den bästa, men kanske han ändrar på den. Bara de slutar lägga sig i överallt å kriga till höger å vänster.

Men den första svarta presidenten, vad tror ni om det? Undrar när Sveriges första svarta kung kommer...

Kommentarer
Postat av: Vickie

haha, ja det kan man verkligen undra. Jag gissar på aldrig tyvärr :) Saknar dej honey! PUSS

2009-01-20 @ 17:02:40
URL: http://sweetprincesss.blogg.se/
Postat av: annica

hihi, ja det e sant!

fan vi måste boka in det, jag tänkte att man kunde ev ta en dag att man badar skapligt och så kanske vi kan gå ut på kvällen, om vi sammlar i hop ett gäng tjejer!

2009-01-21 @ 09:40:38
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Jessica Lindell

Men Marias våg kanske stämmer..:) hihi..

jaa man går och väger sig allt för mycket när man har en våg, skulle egntigen inte ha någon alls.. den vill inte visa de siffrorna jag vill ha :(



Kram kram

2009-01-21 @ 10:23:29
URL: http://jessicalindell.blogspot.com
Postat av: annica

haha ja du har det ju bra så!

2009-01-21 @ 17:39:48
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0