Helgens äventyr

Myskväll i lördags å mysdag igår. Mmmm härligt. Igår åkte vi till stan å gick på IKEA. Mest för att få inspiration till det sista sovrummet. Funderar nu på färeger å tema. Gult eller lila? Vet inte än... Var bara att tvugna att köpa en lektunnel åt Freja. Hon förstod inte riktigt det roliga i den först men katten visade hur man skulle göra å sen var det full fart!


Gullunge. Efter besöket på IKEA besökte vi Maria,Allvar å Göran. Årets första semla å roligt umgänge. Å Freja älskar att träffa andra barn.

Idag har vi varit å hälsat på på jobbet. Kul att träffa alla barnen å personalen förstås. Men det roligaste är att se hur barnen växer. Otroligt vad de kan!

Ne, nu ska jag vila lite. Känner mig lite krasslig. Får se om det blir en joggingtur ikväll å gympa imorgon. Hoppas det. Men nu ska jag lägga mig en stund på soffan medan gullet sover.

En bild från i fredags oxå! (Stulen)       Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: annica

vilken rolig tunnel!

du fick ta den bilden, hihihi

2009-01-26 @ 13:44:51
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Vickie

Va gulligt med tunneln och katten!

Och va fin du var, får komma upp och festa en kväll! Kram!

2009-01-26 @ 17:27:49
URL: http://sweetprincesss.blogg.se/
Postat av: Jessica Lindell

Åh va fin du är :)



En sån där tunnel had ejag när jag va lite, kommer ihåg att man kröp i den jämnt :)



Kram kram

2009-01-26 @ 23:00:57
URL: http://jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0