God morgon!

Fy vad alla fikar jämt,å med stora goda, väldoftande, unerbara bullar å munkar. Men inte en enda vart det igår. Jag e så stolt. Trodde verkligen inte att jag hade det i mig. Men det är sjukt vad alla fikar jämt. Tomas fikade tre gånger igår! Å idag ska jag på kyrkis å där blir det... ja just det... FIKA! Blä. Men sen sk jag in till stan å simma lite medan Tomas e hemma med sötisen. Ska bli såå skönt, särskilt eftersom jag har lovat mig själv att börja träna mera å så har det inte blivit av alls i år... Dåligt. Men vad göra? Foten kändes trots allt liiiite bättre igår, hoppas hoppas!

Vägde mig hos svärfar igår. Väger mig bara där eftersom han har en bra våg. Å jag tänker inte skaffa en våg själv för då kommer jagatt väga mig varannan minut å då blir jag bara lessen när jag inte ser någon skillnad. För det gjorde jag igår! Har gått ner över ett å ett halvt kilo sen i lördags! Det trodde jag verkligen inte, jag hr ju inte ens tagit några promender. DET FUNGERAR! JIPPIE!

Nu gäller det bara att hålla det... Håll ut!

Nej nu vill Frejski ha frukost. Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell m. familj

Åh va kul, alltid kul att gå ner i vikt :) man blir så otroligt glad :)



Kram

2009-01-14 @ 11:49:38
URL: http://jessicalindell.blogspot.com
Postat av: annica

ja det hade varit jätte kul om vi hade åkt in tillsammans... om jag hade läst ditt medelande tidigare, hihi, nu e jag hemma igen, men vi kanske kan ta det nästa gång, eller en sväng på stan me skruttisarna. kul att det fungerar me dieten! grattis

kram

2009-01-14 @ 15:20:15
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0