Fest!

Kvällen var rolig. Vi började med förfest på Regngatan med drinklekar, snack, musik å skoj. Sen ner till Flurran för fortsatt festande. Mycket dans några drinkarå mycket skoj! Jag hade såååå roligt. Tyvärr överskuggades allt av exxgrannens bebis som plötsligt fick åka till akuten men allt ordnade sig. När hemfärden var n'ära så försvann plötsligt Malin som jag hade lovat skjuts. Totalt borta! Jag var tom. in på toaletterna å skrek... Men ingen Malin. Jobbigt men jag hade inget nummer att nå henne på,så vi åkte. Det visade sig sen att Danne hade hennes nummer, men jag kom aldrig för mig att fråga om han hade hennes nummer. Nåja, sorry Malin! Men vi bara måste göra om det!

Igår hade vi myskväll hemma med god mat,Loppa å film. Myspys. Idag vaknade Frejski tyvärr alldeles för tidigt (före sju!) Men jag sitter nu med henne nere i soffan å glor på tv så det går väl an. Ska göra gröt till frukost snart. Sen ska vi in till stan för att kolla efter grejer till köket å för att hälsa på Maria å hennes gulliga ungar, Sara å Allvar. Kul! Sen e d dax för en ny vecka igen. Fy va tiden går.

Jag fuskade liiiite igår... Tog några bitar mörk choklad. Mmmmm jag njöt verkligen, det var jättegott. Men bara tre bitar blev det. Jag erätt så nöjd ändå! Då var nog pizzan onyttigare...

Kommentarer
Postat av: annica

KLART MAN MÅSTE UNNA SIG I BLAND!

ser va trevligt i fredags, kanske blir lite längre nästa gång. kram

2009-01-25 @ 21:40:00
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Jessica Lindell

Håller med ovanstående kommentar ( att man måste unna sig lite ibland) och mörkt choklad är ju mkt nyttigare också :) hihi.. jag har ätit det idag jag med.. hihi. så gott!!



Kul med partja lite :) hihi..



kram

2009-01-26 @ 00:06:10
URL: http://jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0