Duktig!

Åh vad jag har jobbat idag! Skönt att maken börjat jobba igen så man hinner med lite här hemma.

Jag har städat hela övervåningen noga, å det var f-n på tiden med. Har inte storstädat alls i år! Brukar göra det en gång i veckan. Men jag spara nedervåningen tills imorgon för ikväll ska vi förtsätta med köksrenoveringen! Jag säger fortsätta för att vi började igår. Medan jag var å simma å Frejski sov så tag Tomas foten ur arslet (han kände sig ju mycket bättre igår) lämnade datorn åt sitt öde å började småfixa i köket. Vi har ju haft uppehåll typ hela december men nu e d dags igen!

Detta gjorde Tomas igår.


Vad duktig han e min älskling! Det ska bli en sittbänk för alla ni som inte vet. Tänk er en massa kuddar på den å två bra lådor under med Frejas leksaker. Så kan man sitta där å kolla ut genom fönstret medan man sippar på en kopp te. Mmmm jag längtar så!

Jag har också fortsatt lite idag. Tagit bort dörrfoder. Det är mycket roligare att ta bort än sätta dit... hehe


Inte så snyggt nu men det blir skitbra!

Jag har även gått på en mycket kort promenad då jag FORTFARANDE har ont i fotfan... Åh jag hatar det, vill jogga, vill gå på långpromenader. VILL!

Nåja när jag kom hem så gjorde jag lite hemmagypa i alla fall. Måste göra något, har ju lovat mig själv... Men Freja å jag ska på familjebad ikväll, då kan man ju simma omkring lite där med... Tur att mormor e med så att hon kan ta Freja!

I helgen ska Tomas hjälpa sin faster att renovera badrummet så då blir det inte så mycket gjort här hemma. Men jag hoppas att jag kan ta många långa romenader då hon bor i Öregrund å det är ju så vackert där. Hoppas kan man alltid.

Hoppet är det sista som överger människan.

Ha det bäst! Kram!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad fint det blir :)

Måste komma förbi o kolla nån gång

2009-01-15 @ 14:46:57
URL: http://knasfibbla.blogg.se/
Postat av: annica

det blir sååå nice!

kom förbi nån dag sen när fossingen e bättre så kan vi ta en lång promenad här i metropolen.

2009-01-15 @ 22:02:07
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0