Dag 3

Å vad jag e stolt över mig själv. Var på "syjunta" med mamma,mormor å några vänner igår. Tog två små glas glögg när vi kom dit. Hon hade gjort iordning till alla så jag kunde inte säga nej. Men sen när vi fika tog jag inte en bulle! Bara te å vatten! Å hon hade lagt frammassor med godsaker,men jag tog ingenting. Har nog mer självkänsla än jag trodde! STOLT!

Idag skullejag på mamma-barn gympa men det får skjutas upp en vekca till... suck. Vil verkligen,men foten e så jä-la dum mot mig... :( Dumma dumma dumma!

Men sovmorgon fick vi. Loppa väckte oss strax före nio, men Frejski sov glatt till tio över... Mmmm sova!

Nu ska vi strax åka ut till Tage å bara vara. Vi måste vila,men det gör man ju inte när man e hemma.Finns så mycket som behöver göras här hemma. T.ex. ska julen ut idag,men det gjorde jag igår! Bara julgardinerna i vardagsrummet kvar nu,men det går ju fort. Sen e d alltid något man har glömt som man hittar lagom till midsommar... hehe

Ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell m. familj

Va duktig du är :) bra fortsätt så..



Kram

2009-01-13 @ 15:10:53
URL: http://jessicalindell.blogspot.com
Postat av: annica

go girl!

2009-01-13 @ 17:23:12
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0