Skum känsla...

Hum jag känner mig skum...

Jga är varm å svettig trots att det bara är 16 grader inne,jag gick en promenad med Freja ner till Solvalla å va alldeles andfådd, å nu känner jag mig... jag vet inte... glad?

Jag lyssnar på sommarlåtar å längtar till sommaren å börjar nästan gråta, inte av sorg... Svårt att förklara.

"...och det enda som du gör, för att ta dig dit du bör, är att du tror."

Får tårar i ögonen när Stefan Andersson sjunger detta. Vad är det för fel på mig?? Någon som vet. Kanske feber som gör att jag känner mig varm, men jag känner mig inte sjuk alls. Har städat hela morgonen utan att känna mig helt slut. Den enda febertermometern jag har är Frejas å den vill jag INTE använda...

Nej, jag ska nog vila lite nu. Om det är feber så ska man ju vila. Vill ju åka till Tomas släktingar i helgen...

Hum hum,känner mig skum...

(Satte på samma låt som gjorde mig alldeles gråtfärdig å jag börjar nästan gråta innan han börjar sjunga. Va fan e de för fel på mig???)

Kommentarer
Postat av: annica

JA JUST JA LEGOLAND HAR VI JU ME!! SKA KOLLA UPP DET

( tihihiihi... kanske gravid, jag hoppas i allafall att du e det..hihi)

kram

2009-04-02 @ 13:08:20
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: annica

hmmm, grrr okej, synd

2009-04-02 @ 13:32:59
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0