Mycket gjort!

Ojoj oj äntligen en paus.

Igår han jag faktiskt klippa halva grärsmattan å andra halvan har jag gjort nu. Vi har även hunnit med att handla alla vitvaror plus tvättmaskin (så nu e vi PANKA), varit å hälsat på mina arbetskamrater, varit till BVC, fixat maskeradkläder, plockat undan, städat ute, tvättat två tvättar å smågrejat... Hmmm mycket hinner man med ibland, fasst jag känner mig fortfarande inte riktigt hundra så jag kommer inte att gå på kören ikväll... snyft

Men nu har vi alla vitvaror, det blir såååå snyggt! Eller vad tycker ni?


Å äntligen har vi en fungerande tvättmaskin...




Såååskönt

jag har även varit å kollat på olika hundraser... ja jag vet vi ska inte skaffa en hund nu men det är kul att titta. De e ju sååå söta!!!

Så nu har vi en röstning; vilken hundras tycker ni e sötast?

Nummer ett: Svensk lapphund


Nummer två; Eurasier


Nummer tre; Samojed


Nummer fyra; Siberian Husky


Nummer fem; Shetland sheepdog


Nummer sex; Japansk spets


Nummer sju; Alaskan malamute


Själv tycker jag nog bäst om nummer ett... tror jag...

Kommentarer
Postat av: Vickie

Va fint det blev :D Men gumman, du måste ändra färger på din blogg, det går knappt att läsa vad det står när det är så mörk bakgrund ju :(

2008-09-23 @ 16:45:00
URL: http://sweetprincesss.blogg.se/
Postat av: Karin

Vad långt ni hunnit i köket! Spännande

2008-09-23 @ 17:20:34
Postat av: Linda

Men guu vad fint det har blivigt! :)



Nummer 6 e sötast :D

2008-09-23 @ 19:22:56
Postat av: annica

tjusigt kök!

jag tycker nr 3 en sån hund har du ju funderat på länge. läs på om de olika raserna så kommer ni nog fram till vilken som passar er

ses på lördag!!!!! jippie

2008-09-23 @ 19:47:26
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: svägerskan

heeej vännen.. köket blir ju kanon när de e färdigt. jag tycker ingen av dom hundarna, men jag återkommer när jag funderat ut vilken ras jag tycker... hi hi... aron blir ju bara större å större, så han äter väl oss ur huset snart... pussa prinsessan från oss.. måste ju ses snart... kram

2008-09-25 @ 13:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0