YES! Det börjar likna nåt!

Japp nu ser det ljust ut. Vi har kopplat in vår nya side-by-side så nu har vi värsta lyx-is! Mmmm å rent iskallt vatten! Ja å nu håller vi på å kaklar för fullt. Imorgon kan vi nog börja plocka in i skåpen så snart har vi ett kök OCH ett vardagsrum. Jag har aldrig längtat efter att städa ett rum så. Vill inte veta hur det ser ut bakom soffan å under alla lådor. Oops måset gå...

Tillbaka. Måste springa fram å tillbaka för att hjälpa söta Tomas med sånt som han inte klarar av nu när han e handikappad... Hehe

Nej skämt åsido. Jag e så stolt över Tomas som har gjort precis allt själv! Det blir sååå bra! Puss på dej!
Bilder!
  Observera tapeten!

Lycklig enarmad bandit.

Enarmad kakling




Kommentarer
Postat av: johanna

vad fint det blir :)

2008-10-16 @ 22:28:00
URL: http://knasfibbla.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hejsan

Jepp de har jag :) även om den har varit lite hemlig :)

De börjar bli fler och fler som känner till den..



Sjukt snyggt det kommer vara i köket när det är klart :)



Får komma ut och hälsa på nån gång när jag är nere, är ju de typ 1 gång i månaden nu för tiden...



Jo jag trivs sjukt bra här uppe och utbildningen verkar bäst, de känns verkligen rätt så de var nog bra att jag upptäckte de i tid :)



Stackars Tomas e de samma hand som förra gången förrsten? Kan inte vara lätt å fixa hela huset sådär

hoppas han får ta bort de snart

kram

2008-10-16 @ 22:35:03
URL: http://carrolinea.blogg.se/
Postat av: svägerskan

men oj va snyggt de blir. ja då kan man ju lätt få is i groggen när man kommer å hälsar på då... hi hi... hoppas ni mår bättre från förkylningen, du o freja.. jobba på i helgen nu, så får vi komma ut när vi får tillfälle... kramar anna

2008-10-17 @ 09:15:04
Postat av: Caroline

Jo de kan jag verkligen tänka mig :)

Jo de förstår jag, hoppas kan man alltid göra ju :)



De ska jag absolut göra, kan höra med Lars så kanske vi kan åka förbi nånting :)

2008-10-17 @ 11:54:34
URL: http://carrolinea.blogg.se/
Postat av: Annica

japp det gör jag! annars då e det bra me er?

kram

2008-10-17 @ 20:33:41
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0