Mässa

Nu har jag å Freja precis kommit hem från bara barn mässan på stockholmsmässan. En massa skoj, leksaker, kläder å barnvagnar överallt! Kul å mycket att titta på tyckte både jag, Jenny å Freja. Freja var så upptagen med allt att hon bara vägrade att sova fast hon var jättetrött. Till slut däckade hon som farbror Holger i sin vagn...

Går igenom alla gratisprover å papper som jag har med hem. En mängd saker som jag å Freja ska testa, bl.a. blöjor, badblöjor, barnmat, dryck, majskrokar å godis till mamma! Mmm

Snart kommer Tomas hem å då ska vi göra mat. Jag har aldrig tyckt om at laga mat men med ett nytt kök så e d skoj!

Nej nu har Freja trötnat på att sitta på golvet ensam. Måste gå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0