O fy sicken helg!

Jopp så har man varit fuller igen då. Saknar det INTE! Förstår lixom inte tjusningen med det hela. Beräknade totalt fel,trodde att jag skulle klara av att dricka som de som dricker typ varje helg.Hmmm nej! Efter fyra burkar gin å några glas vin gick jag å lade mig. Å då hade jag druckit långsamt och ätit massor av mat till det! Å fy så ont i huvudet jag hade dagen efter. Men så var det gjort, nu behöver jag inte dricka mer i år. Men kul hade vi. Söta Linda från Västerås va här å Tobbe kom förbi. Vi spelade Buzz halva natten å snackade en massa skit, som man ju gör. Kul var det. Sen på lördagen kom Linda tillbaka, denna gång med morsan sin. Å sen tittade gulliga Stampe förbi me. Vi spelade igen hela ntten å hade skoj. Kul va det! Freja hade däremot inte skoj. Hon sov inte bra på nätterna, men förmodligen för att hon hörde hur vi satt här nere å hade skoj, för sen på söndag när det bara va ja å Tomas så sov hon lungt. Klartman inte vill sova när det händer grejer å edt är roliga människor här.

Men fy jag å Freja har hostat nu i över en vecka. Å jag vet inte hur det vart i lördags, jag var nog inte bara bakis. Men det är svårt att veta var bakfyllan slutar å var förkylningen börjar... I alla fall var jag slut hela söndagen, orkade INGENTING! Å imorse hade jag feber med... Hela dagen har jag försökt vila ut men et är inte lätt me en bebis som vill att det händer grejer hela tiden. Men jag har varit hos mamma å lånat hennes badkar. Mmmm skönt!

Nu ska jag ta hand om Frejski en stund sen tänker jag vila i soffan om hon tillåter det...


Oroa er inte den är inte öppen. Och jag hoppas innerligt att det bara är färgerna som hon tycker om...
Kalas!

Kommentarer
Postat av: linda

mys! :)

2008-12-01 @ 23:11:25
Postat av: annica

skickar över lite "krya på dig kramar"



2008-12-03 @ 10:09:43
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0