Lilla julafton!

Nu sover lillan. Hon var så grinig så jag la henne lite tidigare än vanligt. Det är nog tanden som spökar... Tur att hon sover hela nätterna nu för tiden! Jag tänkte ta det lugnt nu när hon sover. Tänkte färga håret. Vi får se hur det blir. Jag har aldrig färgat håret förut, bara blonderat det... Men nu har Tomas valt färg så vi får väl se hur det blir. Kanske jag måste ha tomteluva under konserterna i helgen...

Idag e det lilla julafton. Loppa kommer hit i eftermidag så ska vi fira våran jul. Lilla julafton kallar vi det. Vi ska öppna våra julklappar till varandra, äta god mat å bara mysa. Ingen julmat blir det dock, vi tänkte att det räcker nog med det hela nästa vecka, så det blir fajitas, det är ju såå gött. Jag ÄLSKAR kyckling, skulle kunna äta  det var dag. Mmmm

God lilla jul på er!


Kommentarer
Postat av: annica

åhhh va mysigt me lite smyg start!

du kan väl sätta in bild när du färgat håret! kram

2008-12-19 @ 18:21:08
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0