Uppdatering.

Ojojoj vad tiden springer iväg. Vi har hunnit fira Tomas med mysfika med goda vänner. Tyvärr vart det dåligt väder så några kunde inte ta sig hit. Men det var mysigt med de som var här. Vi har också hunnit fira min kära farmor å haft sjukstuga. Alla har varit snoriga men jag å Tomas har varit värst. Freja har snorat å så men oj vad hon INTE varit sjuk... Inte skoj när man har ont i huvvet att ta hand om henne då. Å vilket dåligt samvete man har när stackaren fått vara inne i två dagar. Men idag blir det förskolan!

Hon har verkligen längtat dit, vi har ju haft jullov i över en månad nu! Jag berättade för henne att förskolan börjar nu å då sa hon: "Jag ska dit, inte du!" Gullsnuttis. Å medans hon ska dit passa jag på att ta Ikea med en kompis!

Nu har man börjat äta rätt igen då. Börjar försiktigt med mindre socker å mer grönsaker å frukt. Äter hallon å frusen banan med kakao (sjuuukt gott) varje dag i princip. Just nu är det frulle med grönt te, hallon å vaniljyoghurt. Mmmm gott! För det ska vara gott oxå!

Började förra måndagen å jag har redan gått ner ett kilo, å det är ju bra. Målet är ett kilo i veckan. Blev inte så bra igår, men man var ju sjuk då...

Nu ska jag ta å hämta upp lilla älsklingen! Undrar om det kommer att gå bra? Tror jag inte eftersom hon inte varit uppe före nio på en månad... Önska mig lycka till!

Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0