Oooookej...

Här sitter jag å matar Saga med gröt medan jag lyssnar på Rix Morronzoo där Ola Lustig precis håller på att stoppa in enkronor I FÖRHUDEN! Människan e ju inte klok! Han verkar ha fått in 41 kronor å det ska visst finnas ute på youtube, men jag vil då INTE se det!

Idag tänkte ja ta med barnen på kyrkis men blev lite orolig idag för att det kanske inte har börjat än... Jaja jag väntar på att F ska vakna så får vi se vad vi gör. Vi kanske åker till Knutby ändå för att testa Frejas skridskor. Har ju sagt i typ 2 veckor att vi ska testa de men det har inte blivit av...

Idag blir det kalas, Tomas ena farbror fyller jämnt. Så det blir till att åka till Gräsö å käka smörgåstårta. MUMS! Sen ihelgen blir det väl spelkväll å trapprenovering. Började renovera trappan i onsdags, tittade runt på olika sätt att göra det på, men när vi tog bort den hemskt fula, röda, spruckna plastmattan så fanns det en vacker trätrappa under, så det blir till att slipa å sen måla å olja. Å det tar sin tid att slipa kan jag säga. Å dessutom så tycker inte Saga om ljudet.

Men ingen brådska. Skulle vilja vara klar me hallen uppe å trappan till i vår. Sen hålla på ute i sommar, sen göra lilla toan å hallen nere i höst /vinter.

Visst e de skoj att renovera? Vi har redan dubblat priset på huset sen vi köpte det, å då har vi bara gjort halva huset ;)

Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0