Arga snickaren.

Kollar på det nu. Jag tycker om deta programmet då vi också renoverar. Iblnad känns det som om vi aldrig blir klara. Vi är klara med två sovrum å det tredje är det bara taklister å sen möblera. Köket är i princip klart, bara fönstren som ska bytas. Till sommaren hoppas jag att hela övervåningen blir klar å sen ska vi bygga ut, men det blir nog sommaren 2012. Mycket att göra, men vi har inte fastnat som de på tv. Elkablar somligger överallt i barnrummen, ingen toa lett på flera månader, ingen dusch. Nåja, när vi renoverar badrummet kommer vi också att stå utan dusch... Tur att mamma bor nära...

Funderar: är det bättre att ta en stor skiva vitt bröd med kaviar eller två bitar mörk choklad? Ibland skulle man vara kostexpert...

Mycket som händer i mitt liv just nu. Små prinsessor, renovering, bantning. Men förhoppningsvis kommer det att bli bra. Vikten kommer förhoppningsvis vara på rätt nivå i sommar å sen aldrig gå upp igen. Renoveringen blir väl aldrig klart men julen 2012 hoppas jag att det värsta är gjort. Oca jag hoppas att änglarna aldrig växer upp.



Min underbara familj. Älskar er!!!

ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0