Jippie!

Kollade runt lite på olika nätsidor. Hamnade på en viktsida där jag har varit in förut å kollat mitt BMI. Kollade idag igen o jag har redan hamnat på "Övervikt", tidigare var jag på "fetma". Ok, övervikt kanske inte låter så bra men det känns ju bättre att vara överviktig än att vara fet.


Har ju varit sjuk några dagar. Hemskt. Jag är sällan sjuk så jag ska väl inte klaga men fy vad det är jobbigt. Om inte Tomas också hade varit hemma sjuk å hjälpt till med barnen vet jag inte vad jag skulle ha gjort. Tycker sååå synd om Freja. Men idag känner jag mig bättre. Ingen feber å ingen värk. Däremot har jag fortfarande ont i halsen men inte på långa vägar så som det har varit. Tackar gudarna för det för idag ska vi till Strängnäs på¨marknad! ÄLSKAR MARKNADER! Det är en av de bästa sakerna med hösten. 

Har ännu inte bestämt mig flr vad denna blogg ska handla om. Min viktnedgång? Renoveringen? Barnen? Eller bara om mina tankar å känslor? Nåja, det blir lite snurrigt men det får ni tåla. Kanske någon vänlig själ kan hjälpa mig att göra om min blogg så jag kan sätta in mina små inlägg under respektive rubrik?

Ha det bäst! 

Kommentarer
Postat av: caroline

Du passar så sjukt bra i din nya frisyr =)



Varför inte bara prata på om allt och ingenting det är väl ganska roligt och få höra lite blandat hur ni har de.

Tänker ofta att vi borde ses, men de blir ganska svårt när man bor på olika ställen å så men de skulle vara roligt.

kram

2010-10-08 @ 12:06:27
URL: http://carrolinea82.blogspot.com/
Postat av: caroline

Du passar så sjukt bra i din nya frisyr =)



Varför inte bara prata på om allt och ingenting det är väl ganska roligt och få höra lite blandat hur ni har de.

Tänker ofta att vi borde ses, men de blir ganska svårt när man bor på olika ställen å så men de skulle vara roligt.

kram

2010-10-08 @ 12:07:06
URL: http://carrolinea82.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0