Trött...

Saga har verkligen inte varit rolig de senaste nätterna. Gnällig å kinkig. Hon har inte velat sova i sin egen säng utan hon har svit brevid mig i tre nätter vilket gör att jag inte kan sova ordentligt. Dessutom somnade jag sittandes med henne när hon ammade så jag har sjukt ont i rygg å armar. Nåja, hoppas det går över snart.

Freja å jag har börjat pynta å baka till helgen. Vi ska ha glöggfest å då vill man ju ha lite pynt uppe. Har oxå bakat pepparkakor å smörkola. Ska göra knäck också idag. Längtar!

Nu kommer den! VINTERN! Jag älskar vintern! Snön gör världen så ljusare, vackrare. Visst är det kallt men klä på er! Visst e de jobbigt att skotta men inte som att klippa gräsmattan/kratta/rensa rabatter i ett moln av myggor och bromsar! Vintern är bäst! Å julen är underbar! December är den bästa månaden på heeela året! Den går så fort eftersom man bara gör masa roliga saker. Lucia, åka skidor, pyssla, advent, pynta, skridksor, pulka, snögubbar, myskvällar, JUL!

Nu ska jag väcka mina älsklingar för frukosten!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0