Ny vecka.

och idag har vi inte gjort mycket nytta. Jag har i och för sig tvättat och julstädat i hallen men annars har det mest blivit vila vid tvn. Jag får lite dåligt samvete över att Freja sitter vid tvn en hel dag en jag är bara så trött idag. Freja har växtvärk på nätterna å jag tror att Saga växer mycket nu för hon ska ha mat tre gånger på natten. Inte mycket sömn alltså. Men det är väl därför man är mammaledig.

Annars i veckan är det möten å julstädning. Trist men det måste göras, för snart är det jul! Vill bli klar med julstädningen i nästa vecka så jag hinner pynta å baka inför 1 advent då vi ska ha glöggfest med några vänner. De kommer redan på fredagen, å då vill jag vara klar med pyntningen o sånt.

Längtar så!

Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0