Ont och slut.

Slut som människa. Orkar ingenting. Tur att jag inte har nåt speciellt att göra. Har plockat lite och satt på en tvättmaskin, men inget mer. Tur att Freja klarar sig själv nu. Hon plockar med sina kritor just nu.

Ont i ryggen, ont i huvudet. Hur lång tid ska det ta innan jag får komma till sjukgymnasten? Ska nog ringa imorrn o fråga. Trött som jag vet inte vad. Och ändå sov jag säkert åtta timmar inatt... Mysko. Men bebben tar väl sitt nu.
Freja kastar nu kritor överallt. Jag är för trött för att ens skälla på henne. Hon kanske plockar upp efter sig? Hoppas på mirakel kan man väl alltid.

Verkar som om Freja är väldigt empatisk. Kan man vara det som ettåring? Vi tittade på en tecknad film och helt plötsligt började hon storgrina samtidigt som det var väldigt sorgligt på tv:n. Vi trodde först att hon hade gjort illa sig men nästa gång det blev sorgligt igen så var det samma sak. Otröstlig, bara grät. Och nyss så var det sorgsen musik på tv:n och en man satt på en bil och tittade på stjärnorna. Väldigt sorgligt. Och Freja tittade på mig med en stooor underläpp och såg enormt ledsen ut. Men det blev inget mer än så som tur var.

Hon kanske är väldigt empatisk, men hon e då inge vidare på att städa efter sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0