Magsjukan den går...

...och nu är det min tur... Hela familjen hemma idag men Tomas mår bättre så imorgon e han på jobbet. Men blä vad jag hatar magsjuka!

Det enda jag har fått i mig hittills är: en banan, en kopp te, avslagen gammal cola, en glass och lite Ahlgrens bilar. Men det enda jag får behålla var (som tur är) bananen. Hoppas hoppas innerligt att detta går över snart. För Tomas och Freja så har det gått över på ett dygn så kanske kanske att jag mår bättre redan ikväll. HOPPAS!

Nu sover Frejski, jag har äntligen kommit upp ur soffan och Tomas spacklar sovrum. Och jag som hade tänkt fixa lite i sovrummet idag jag med. Å så hade jag tänkt gå på kören ikväll, har inte varit där på flera veckor. Men men förhoppningsvis mår jag bättre imorgon så jag får lite gjort då...

Nu ska jag lägga mig i soffan igen...

Urp...


Kommentarer
Postat av: jessica L

usch stackars er, de va tråkigt att höra. krya på er. kram

2010-03-24 @ 13:54:15
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0