Dålig planering...

Ja, vi hade ju planerat massor idag. Skulle fixa i sovrummet, så plantor, sjunga i kyrkan (jag då) och plocka lite. Men först kom kära Loppis förbi å så åkte vi en sväng till Thuns. Sen blidde det en långprommis i solsken! Sen kom Tomas broder med familj och hälsade på. Trevligt! Sen var det bara för mig att göra mig iordning för att åka till kyrkan.

Ja förra helgen ringde kantorn och frågade om jag inte ville sjunga lite idag på Maria Bebådelsedagen. Jo det kunde jag väl, mest för att jag ÄLSKAR att sjunga... Men den enda tiden vi kunde ses var igår fredag, så jag hade ett dygn på mig att lära mig tre totalt nya låtar... Men det gick bra, tur att jag kan läsa noter lite. Och jag tyckte nog att det gick rätt bra. Nåja, hoppas att de andra tyckte att det var värt att lyssna på i alla fall...

Imorgon ska vi till Ikea! Älskar att gå på Ikea, det blir en familjegrej lixom. Ska kolla på Frejas säng, garderober till oss och annat till sovrummet, för nu närmar det sig. Eller nja, det e väl liiite kvar typ tak väggar och golv... Nåja, Tomas har i alla fall avrit duktig och hållit på nu på lördag kvällen! Han fixar runt fönstret nu så att vi kan avsluta väggarna och sen ska vi spackla hela veckan... Hatar det. Men sen ska vi måla taket, tapetsera, lägga golc och fixa lister mm. Hoppas vara klara till maj typ. Sen ska vi hålla på ute hela sommaren. Finns ju lite att göra där med...

Suck, man blir ju aldrig klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0