Jag klagar INTE!

Ja, man ska inte klaga på vädret. Men de senaste dagarna kan man ju knappt visa sig utomhus! Det är så olidligt varmt uppe så vi sov nere inatt. Det är över 35 ggrader i Frejas rum! Så Freja å pappa sov på madrass på golvet å jag å Saga sov på soffan. Mysigt var det i alla fall. Idag jobbar tomas, å vi har varit till distriktarn å sen lekte vi lite på förskolans lekplats. Sen åkte vi hem å bada i poolen men sen har vi i princip varit inne. Var ute en stund å städa ur bilen en snabbis, men Freja bara klagade å smet in hela tiden. Å hon som älskar att vara ute.

Hoppas faktiskt på liiite mindre värme... Men jag klagar inte...

Kommentarer
Postat av: jessica

Ja de är verkligen varmt, och jobba i denna värmen. men snart har jag semetser. hur är de med er då?? kram

2010-07-15 @ 21:53:27
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0