Ajajaj!

Onti ryggen. Igen. Fast jag inte gjort nåt speciellt idag heller. Mysko det där. Igår var vi till Nickis i Uppsala och lekte med Freja. Klättrade, bar och kröp. Sen sjöng jag i kyrkan. Stod länge och väl, men ingen ryggont igår! MYSKO!Nåja.

Freja hade asskoj på Nickis. Jag trodde att hon var lite frö liten men hon hade skoj. Fick knappt henne därifrån...Men hon var så trött så hon somnade innan vi satte henne i bilen. Men det får vi göra om. Kanske fler hänkar på då?

Mmmm veckan inplanerad. Ledig fredag, eftersom det är sportlov och mindre barn. In till stan på bokrea och luncha med bästa Loppis. Sen till Leksand till Anneli å gänget. Nästa helg blir det kryssning! YEAH! Längtar så! Jag har lovat mig själv att inte köpa några kläder i onödan i år så jag får ta samma kläder som jag hade förra kryssningen. Men jag köpte nya smycken häromdan o så sk jag klippa mig innan vi åker.

Sen är det inte långta kvar till vi får sommartid... Till och med jag börjar tröttna på snön. Men ibland när solen skiner och marken gnistrar så är det så vackert så jag bara storknar! För det är vackert. Och hellre detta än slask och lera... Och barnen älskar det! Man får väl hålla ut ett tag till... Liiiite till i alla fall...

Nej, nu vill Tomas ha datorn igen. Han har varit duktig idag. Satt upp väggar och isolerat tak. Jag har inte gjort ett skit men klagar ändå över ond rygg... Blä

Hoppas jag får tid hos sjukgymnasten snart!

Kommentarer
Postat av: Annica

usch känner igen det där, så hade jag det med Alva. Inte kul, jag har ett foglossnings bälte om du vill låna, det hjälper rätt bra mot ond rygg

2010-02-23 @ 09:14:09
URL: http://trollmorsbusungar.blogg.se/
Postat av: jessica

oj stackare, inge kul med ryggont. När jag var gravid och hade ont i ryggen gick jag en gång till en sjukgymnast och fick med mig övningar som man kunde göra. De kanske du skulle kunna göra. Min rygg vart bra redan efter dem där övningarna :) så dem hjälpte. jag kanske har övningarna kvar på det pappret, ska kolla om du vill ha den. kram

2010-02-23 @ 16:42:34
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0