Magsjuka igen!

Denna gången är Freja magsjuk. Fick hämta henne på dagis vid 11 å sen somna hon i bilen på väg hem så nu har jag städat hela övervåningen och målat några brädor å nu softar jag en stund innan sötnosen vaknar å e hungrig.

Ska försöka hålla henne hemma hela veckan ut, men vet inte om Tomas kan vara hemma med henne imorgon. Jag skulle vilja jobba imoron, men vi får se. Annars får väl jagvara hemma då... Fredagen e lugn. Då börjar jag 12 å Tomas slutr halv två, så jag ska fråga mormor om hon orkar ha henne några timmar. Imorgon däremot jobbar jag heldag 9-17. Så då orkar nog inte mormor tror jag. Men men det går nog.

Det värsta med att sitta hemma är att jag alltid blir så jäkla sugen då. På gotter å onyttigheter. Men tänkte ta mellanmål sen vid tre när Annika kommer hit å fikar.

Får väl se hu det blir imorgon då...

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0