Killar...

Jag förstår mig bara inte på dem... Har alltid trott att killar var lättare att ha å göra med men killar e precis lika djävliga som tjejer är;) Å då menar jag långsinta o griniga. Lägger sig i allt å snackar skit bakom ryggar. Trodde endast fjortistjejer höll på med utfrysning.. Haha vad ska man gör annat än att skratta. Å dessutom får alltid Freja å jag vänta på Tomas när vi ska iväg någonstans. Brukar (eller ska) det inte vara tvärtom?

Sitter å funderar på middag men kom på att vi ska in till stan sen. Blir väl nån äcklig men å så god hamburgare. Eller kanske subs. Godare å dessutom kanske lite mera nyttig. Eller? Jag e så dålig på sånt. Men nu får det fan va slut medgodis å onyttigheter. Kanske nåt litet ibland men inte varje dag! Blä för läsk! Ska träffas en gång i veckan med några jobbarkompisar å pusha varandra på att gå ner i vikt! Så nu djävlar!

Å fy vilket ovårdat språk det blev... Fy mig...

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: jessica

Hej. tack Therese :)

När man väl har kommit in och bestämt sig för att man ska ner i kilona innan graviditeten, så är det bara så. Jag har varit bestämd mot mig själv. Åh när man har väl kommit igång med att äta nyttigt, träna och så så kan man inte sluta :)



va bra med pushing ifrån arbetskollegorna, de är ju jätte bra. Jag och min syster tävlar ju mot varandra. Men snart är de inte långt kvar för mig. :)



kram

2009-09-07 @ 22:06:02
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Annica

tusen tack för grattulationerna!

kram

2009-09-09 @ 19:34:16
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0