Ajajaj....

Idag har jag varit på kussen 20 årskalas. Å där bjöds det på mackor, kakor, bullar, godis och tårta. Jag tog faktiskt en smörgås... å tre bakelser... Men jag harfaktiskt sagt att jag skulle svulla idag. Men nu har jag varit duktig på eftermiddagen i alla fall. Å ikväll blir det frysta bär å banan till lördagsgodis, medan resten käkar ostbollar. Jag är väl lite duktig ändå. Å nästa helg blir det samma igen. Fast med vin, å de är ju inte så mycket bättre. Å två dgarblir det oxå. Hmmm. Men jaja, man måste ju få ha lite skoj oxå.

Får väl se på tisda om jag har gått ner i vikt eller. Borde ju inte ha gått up iallafall. Eller???

Kommentarer
Postat av: jessica

Nej absolut inte. De var ju inte mycket. sen är de ju lördag också =) kul o se dej idag. kram

2009-09-26 @ 20:44:24
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0