Dåligt fungerande dator...

Det har gjort att jag sällan sitter där... Måste kontakta brorsan för hjälp. Den är störtdum. Stänger avsig å hakar upp sig. Fast Tomas har gjort så gott han kan. Formaterat å så. Men vi e ju inge experter... Nåja.

SNÖ! Idag snöar det för fullt. Härligt jag fullkomligen älskar snö å vinter. Å julen! Sitter vid datorn å kollar runt på lite julpyssel å julbak. Lite tidigt jag vet men ändå. Snön gör att jag längtar så. Hoppsa att det kommer mycket snö i slutet av november å att det stannar till mars. Sen är det vår i april å sen sommar i maj! Hehe, man kan ju hoppas.

Å Freja å jag e hemma igen. Hela förra veckan var vi hemma för vattkoppor. Men Freja var inte sjuk, hade bara kliande prickar... Å så åkte vi till dagis i måndags... efter några timmar kom de upp å sa attFreja hade kladdiga ögon. Jaha, ögoninflammation... Som tur va kunde mamma ta henne i måndags,men jagvar hemma igår. Idag, onsdag skulle Tomas vara hemma,men nu hr jag oxå fått ögoninflammation. Jobbigt. Kladdar å rinner, å kliar! Å så ser jag lite grumligt tycker jag. Men imorgon ska jag jobba. Förhoppningsvis kan mamma ta henne då med. Jag börjar nio å hon slutar halv tio. så det ska nog gå. Å på fredag jobbar jag 12-16.30 så då kanske mamma kan ta henne med, om hon inte ska till sjukhuset för å röntga. Hon vet inte säkert.

Men nu vet ni varför jag inte varit här på länge, å varför jag kanske inte kommer att höras av på länge.

Skitdator...

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Annica

va roligt!!! hoppas det går fortare denna gång!!!

kram

2009-10-14 @ 18:25:45
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: jessica

Jga längtar också till julen :) ska bli mysigt och man fick ju längtan till julen ännu mer när de snöade =) härligt. kram

2009-10-14 @ 19:33:50
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com
Postat av: Anonym

Pröva att göra rent i datorn kan vara förmycket dam i vägen för fläktarna

2009-10-18 @ 21:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0