Hjälp...

Kollar upp några fina namn till lillskrutt i magen. Men hittar inga bra killnamn. Har många många tjejnamn, men det är svårt med killar. Ska vara något bra som passar ihop med Freja. Ett gammalt fint svenskt namn. Helst någon gammal asagud, men det finns inga bra. Tor, Oden och Frej går bort direkt. Loke tycker jag om, men det var han som kom med Ragnarök och världens undergång så jag vet inte. Vidar tycker jag också om, han var son till Oden. Men jag vet inte, Vidar= vidrig? Nja. Tycker mycket om Tyke, men det fanns ingen gud med det namnet, men det kanske inte gör nåt.

Kommer ni på nåt bra?

Tack för eventuell hjälp.

Kommentarer
Postat av: Annica

Vidar tycker jag är super fint, har en kompis som har en son som heter det.

2009-11-15 @ 14:47:31
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: jessica

Jag tycker loke är jätte fint :) spännande och se.. va blir de om de skulle bli en tjej? :)kram

2009-11-15 @ 22:35:17
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0