ESC eller klassåterträff???

Inte så svårt att välja. Jag går mycket hellre på åtträffen men jag e lite besviken över att missa finalen. Tycker inte om idéen i att tävla i musik. Jag menar alla tycker olika, det bara är så. Å bara för att vissa tycker om en melodi bättre behöver ju inte det betyda att den låten är bäst. Sen röstar inte folk på den låten som är tekniskt bäst, alla röstar bara som de tycker. Egentligen ska det finnas en jury men då försvinner lite av iden med eurovision song contest. Nåja jag ser på skitn ändå, men endast för att jag älskar musik! Sen blir det aldrig som jag vill i alla fall... Å låt mig inte börja å diskutera alla dessa melodifestivaler med dueller å fan å hans moster...

Eftersom jag missar "skiten" ikväll så har jag redan nu lyssnat på alla bidragen på Youtube å kommit fram till mina fyra favoriter.

1. Sverige så klart, även om jag inte tror på att hon vinner å även om jag inte själv ycker att hennes låt är så där skitbra. Men man måste väl heja på sitt land eller???

2. Norge! Underbar låt som man bara blir glad av!

3. Malta! Fantastisk ballad med en fantastisk sångerska som har varit med så länge. Är det inte hennes tur nu???

4. Armenien! Även den en låt som man blir glad av, trallvänlig å dansvänlig, precis som de ska vara!

Vi får väl se hur det går...

Kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej hej..

såå du var inte heller på återträffen med gamla klasskompisarna, inte stefan heller. han och jag o alex var på grillfest.



söt bild på freja när hon sitter i lådan.. :) såå söt..



va tyckte du om esc d?? tyckte du norges var ok? :D

kram





2009-05-17 @ 16:57:33
URL: http://www.jessicalindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0