Snabbt inlägg

Måste bara skriva lite snabbt, var ju ett tag sen. Här händer det grejer... I helgen var vi till Tomas bor i Stockholm å myste hela dagen. Tack för en fin dag med lek å skoj! Sen i söndags fick Tomas ont i ryggen, men det hindrade inte honom från att bära en massa. Men det skulle an inte ha gjort för han hade fortfarande ont dagen efter när vi vaknade så han ringde till sjukvårdsupplysningen (1177- underbart påhitt!) å de sa åt honom att komma direkt in. Å eftersom de har börjat me nåt nytt system på Akademiska så tog det sin lilla tid... Men det verkar vara nån form av ryggskott, så Tomas e sjukskriven minst en vecka å äter en massa starka värkstillande som gör honom hög som ett höghus... Så nu e jag privatchaffis ;)

Idag var jag å Freja på mamma-barn gympa å då passade Tomas på att prata medsjukgymnasten dr, å han fick tid att okmma till hene nästa tisdag. Sen gick vi ner på stan å åt lunch, träffade Loppa å fixade pass till lillan som hon måste ha för våran tripp till Milano! Sen förbi Rickard på fika å nu gör Tomas mat, sen ska vi förbi mossan som ska hjälpa oss att hitta flygbiljetter å sen ska jag klippa mig i Knutby! KORT! Ska bli skoj! Sen e de kör som vanligt...

PUH!

Kommentarer
Postat av: annica

glömde säga det när vi sågs.. det va snyggt. (håret)

2009-03-04 @ 17:57:09
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0